Monday, December 29, 2008

My Water Filter

Sebelum saya mula menjual water filter ni, saya telah pun menggunakan penapis ni..sebelumnya, saya dah gunakan pelbagai jenis penapis air, daripada harga yang murah sampai la ke yang agak2 mahal. anda mungkin ingin tahu mengapa saya gunakan penapis ni.



INILAH PENAPIS YANG SAYA GUNA. LETAK SEBELAH SINKI


yang pertama kerana syarikat pengeluar penapis ni. syarikat ni bagi installment selama 24 bulan untuk beli penapis ni. saya sendiri telah berjumpa dan berkenalan dengan pengasas syarikat Hijrah ni, En Muhammad. Beliau saya panggil En Mat. Tak banyak syarikat bumiputera yang mengeluarkan penapis air. Selain itu saya tertarik dengan teknologi yang digunakan dalam penapis air ini..so bila boleh buat ansuran selam 24 bulan, saya terus tertarik untuk tahu lebih lanjut, lebih-lebih masa ekonomi tengah gawat ni.


rasa air penapis ni memang best. ahli keluarga saya yang datang kerumah saya akan kata "best la rasa air ni".ini menguatkan keyakinan saya untuk menggunakan penapis air Hijrah ini.melalui research yang saya buat, memang air beralkali mempunyai kebaikan tersendiri..kata orang, mana-mana jenis penapis air sama je. tapi sebenarnya tanggapan itu tidak benar. setiap elemen penapis mempunyai tugas dan fungsi yang tersendiri.


Sebenarnya kita tak perasan yang air kita minum tanpa ditapis tu mengandungi banyak kotoran yang kecil sampai kita tak nampak dengan mata kasar..tengaklah kekotoran yang melekat di penapis pertama,setelah Hanya 1 minggu digunakan.

BARU SEMINGGU GUNA, DAH KOTOR.



No comments:

Post a Comment